Tylko do wtorku -18% na wszystkie pakiety z kodem RELAKS18 zamów online. Do końca promocji zostało: 02 dni 18 h 19 min 8 sec

Poznaj nowy panel klienta

Dbamy o oszczędność Twojego czasu, dlatego zarządzanie Twoim zamówieniem jest teraz jeszcze łatwiejsze. Sprawdź wszystkie nowe funkcje i korzystaj
z nowości, które dla Ciebie przygotowaliśmy.

4 powody, dlaczego warto polubić się z naszym nowym panelem klienta
W prosty sposób zmodyfikujesz swoje zamówienie: pakiet, adres czy datę dostawy
Przedłużysz dostawy swoich posiłków 
jednym kliknięciem
Zapoznasz się z podsumowaniem wszystkich wartości odżywczych
Zobaczysz zdjęcia posiłków w menu, zanim do Ciebie dotrą

FAQ

1. Jak dodać kolejną dietę do zamówienia? 

To proste! Po skonfigurowaniu zamówienia, w ostatnim kroku, do którego poprowadzi Cię panel kliknij przycisk “DODAJ KOLEJNĄ DIETĘ” i zamów kolejny pakiet lunchów. Dzięki temu zyskasz nawet od 3 do 7 zł rabatu za każdy dzień.

2. Jak zmienić adres dostawy? 

Zdrowe lunche zamówione, ale szykuje się wyjazd? Zmień adres dostawy, a my dowieziemy twoje lunche, tam, gdzie się wybierasz. Aby zmienić adres dostawy, zaloguj się na swoim koncie. W kalendarzu wybierz dzień, w którym chcesz dokonać zmian. W szczegółach zamówienia przy adresie wybierz ikonę rysika i edytuj swoje zamówienie. Możesz wybrać adres, który masz już zapisany na swoim koncie lub dodać nowy klikając w przycisk “dodaj adres”. Zmień adres na jeden lub wiele dni. Pamiętaj, żeby zapisać zmiany! 

3. Jak zmienić daty dostawy lunchów?

Zaloguj się na swoim koncie. W kalendarzu wybierz dzień, który chcesz zmienić, zgodnie z naszymi dostawami. W szczegółach zamówienia wybierz ikonę rysika przy dacie 
i edytuj dni dostaw na takie, które Ci pasują. Pamiętaj, że dostawy w Minucie Osiem realizujemy w poniedziałki i środy, co oznacza, że pojedyncze dni diety nie mogą zostać zmienione. 

4. Jak zmienić rodzaj, wariant lub kaloryczności diety? 

Zaloguj się na swoim koncie. W kalendarzu wybierz dni, które chcesz zmodyfikować. 
W szczegółach zamówienia przy obecnym pakiecie, wybierz ikonę rysika i edytuj swoje zamówienie. W tym miejscu możesz zmienić rodzaj, wariant lub kaloryczność. Zmień swoją dietę na kolejny tydzień lub na dłuższy okres czasu. Pamiętaj, żeby zapisać zmiany! 

5. Jak pobrać fakturę za zamówienie? 

Zaloguj się na swoim koncie. W górnym menu kliknij w przycisk “Historia zamówień”. Znajdziesz tam wszystkie swoje dotychczasowe zamówienia i wystawione faktury. W przypadku jakichkolwiek pytań możesz również skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta, który chętnie udzieli Ci wszystkich informacji. 

6. Mam kilka zamówionych pakietów na jednym koncie, jak mogę sprawdzić ich szczegóły? 

Wystarczy, że zalogujesz się do panelu klienta, a następnie nad kalendarzem wybierzesz pakiet, którego szczegóły chcesz sprawdzić. Pamiętaj, że jeśli chcesz wprowadzić zmiany w całym zamówieniu, a na koncie posiadasz więcej niż 1 zamówiony pakiet lunchów, musisz zapisać zmiany na każdej z nich. 

7. Jak mogę wykorzystać punkty zgromadzone w skarbonce? 

Punkty mogą obniżyć wartość Twojego kolejnego zamówienia. Każde 1000 punktów to 10 zł w Twojej skarbonce, które możesz wykorzystać przy kolejnym zamówieniu. Punkty możesz zdobyć za zaproszenie znajomego do skorzystania z oferty Minuty Osiem lub za ocenę posiłków i dostawy. Opłaca się je zbierać! 

8. Gdzie znajdę numer klienta? 

Kliknij w 3 kreski w prawym górnym rogu, a następnie w “Ustawienia konta”. Numer ID odpowiada numerowi klienta. Nie ma za co! 

Minuta Osiem