Promocja!🍁 -26% na lunche z kodem AUTUMN26 🍂 -29% na zamówienia min. 20 dni z kodem AUTUMN29. Do końca promocji zostało: 01 dni 02 godzin 56 minut 18 sekund

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

01
Co jeżeli po wpisaniu kodu pocztowego mojej miejscowości nie ma na liście?
Jeśli podczas składania zamówienia, po wpisaniu kodu pocztowego nie widzisz na liście do wyboru swojej miejscowości, oznacza to, że obecnie nie jesteśmy w stanie dostarczyć do Ciebie paczki.
02
Czy mogę zamówić również na weekendy?
Tak, zamawiając zdrowe posiłki na weekend musisz wybrać ulubiony pakiet i złożyć zamówienie do środy do godziny 19:00.
03
W jaki sposób odbywają się dostawy naszych diet pudełkowych?
Dostawy odbywają się 3 razy w tygodniu, ich szczegółowy harmonogram znajdziesz na www.minutaosiem.pl/dostawa . Posiłki są pakowane w specjalnej atmosferze ochronnej (MAP) i umieszczone w ekologicznych torbach. Transport odbywa się specjalnymi chłodniami, dzięki temu mamy pewność, że Twoje jedzenie zachowuje świeżość.
04
Jak mogę podgrzać posiłki w cateringu?
Najszybszym sposobem będzie zdjęcie folii i włożenie pojemnika do kuchenki mikrofalowej. Możesz także użyć patelni lub przełożyć danie do naczynia żaroodpornego i podgrzać w piekarniku.
05
Gdzie znajdę skład dania oraz zawartość makroskładników w diecie pudełkowej?
Na każdym daniu znajdziesz nie tylko opisany szczegółowo skład, ale także kaloryczność oraz zawartość makroskładników. Informacje na temat posiłków znajdziesz również w naszym nowym panelu klienta.
06
Dlaczego mogę złożyć zamówienie dopiero na poniedziałek?
Dzięki temu jesteśmy w stanie przygotować dokładną ilość składników potrzebnych do przygotowania konkretnej liczby posiłków. Wspieramy świadome jedzenie oraz ograniczenie marnowania żywności. Gwarantuje to pełne wykorzystanie zamówionych produktów, a Ty masz pewność, że wszystko jest zawsze świeże, bo składniki do naszych potraw zamawiamy na bieżąco.
07
Co jeśli wyjeżdżam a mam wykupiony pakiet diety pudełkowej?
Zawsze masz możliwość zawieszenia pakietu na kolejny tydzień do piątku, do godziny 19:00. Możesz zrobić to samodzielnie w Panelu Klienta 24/7 lub skontaktować się z naszym Biurem Obsługi pod adresem biuro@minutaosiem.pl w godzinach naszej pracy.
08
Chcę zmienić rodzaj zamówionego cateringu i wypróbować inne menu. Czy jest taka możliwość?
Jasne! Zmiany na kolejny tydzień możesz wprowadzić zawsze o do piątku, do godziny 19:00. Możesz zrobić to samodzielnie w Panelu Klienta 24/7 lub skontaktować się z naszym Biurem Obsługi pod adresem biuro@minutaosiem.pl w godzinach naszej pracy.
09
W mojej skarbonce posiadam dodatkowe punkty. Jak mogę je wykorzystać?
Punkty mogą obniżyć wartość Twojego kolejnego zamówienia. Możesz je wykorzystać podczas zamawiania kolejnych posiłków. Każde zebrane 1000 punktów to rabat w wysokości 10zł. Chcesz zdobyć ich więcej? Polecaj Minutę Osiem – Twój znajomy – wpisując kod przy swoim pierwszym zamówieniu otrzyma 10% rabatu, a do Twojej skarbonki wpadnie aż 1500 punktów gratis, czyli 15 zł na kolejne zamówienie. Kod znajdziesz w zakładce “Ustawienia konta”.