Promocja!🔥 -28% na wszystkie zamówienia z kodem SMAKLATA Kod jest ważny jeszcze przez: 02 dni 09 godzin 17 minut 39 sekund

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

01
W jaki sposób odbywają się dostawy naszych diet pudełkowych?
Dostawy odbywają się 3 razy w tygodniu, ich szczegółowy harmonogram znajdziesz na www.minutaosiem.pl/dostawa . Posiłki są pakowane w specjalnej atmosferze ochronnej (MAP) i umieszczone w ekologicznych torbach. Transport odbywa się specjalnymi chłodniami, dzięki temu mamy pewność, że Twoje jedzenie zachowuje świeżość.
02
Jak mogę podgrzać posiłki w cateringu?
Najszybszym sposobem będzie zdjęcie folii i włożenie pojemnika do kuchenki mikrofalowej. Możesz także użyć patelni lub przełożyć danie do naczynia żaroodpornego i podgrzać w piekarniku.
03
Gdzie znajdę skład dania oraz zawartość makroskładników w diecie pudełkowej?
Na każdym daniu znajdziesz nie tylko opisany szczegółowo skład, ale także kaloryczność oraz zawartość makroskładników. Informacje na temat posiłków znajdziesz również w naszym nowym panelu klienta.
04
Dlaczego mogę złożyć zamówienie dopiero na poniedziałek?
Dzięki temu jesteśmy w stanie przygotować dokładną ilość składników potrzebnych do przygotowania konkretnej liczby posiłków. Wspieramy świadome jedzenie oraz ograniczenie marnowania żywności. Gwarantuje to pełne wykorzystanie zamówionych produktów, a Ty masz pewność, że wszystko jest zawsze świeże, bo składniki do naszych potraw zamawiamy na bieżąco.
05
Co jeśli wyjeżdżam a mam wykupiony pakiet diety pudełkowej?
Zawsze masz możliwość zawieszenia pakietu na kolejny tydzień do piątku, do godziny 19:00. Możesz zrobić to samodzielnie w Panelu Klienta 24/7 lub skontaktować się z naszym Biurem Obsługi pod adresem biuro@minutaosiem.pl w godzinach naszej pracy.
06
Chcę zmienić rodzaj zamówionego cateringu i wypróbować inne menu. Czy jest taka możliwość?
Jasne! Zmiany na kolejny tydzień możesz wprowadzić zawsze o do piątku, do godziny 19:00. Możesz zrobić to samodzielnie w Panelu Klienta 24/7 lub skontaktować się z naszym Biurem Obsługi pod adresem biuro@minutaosiem.pl w godzinach naszej pracy.
07
W mojej skarbonce posiadam dodatkowe punkty. Jak mogę je wykorzystać?
Punkty mogą obniżyć wartość Twojego kolejnego zamówienia. Możesz je wykorzystać podczas zamawiania kolejnych posiłków. Każde zebrane 1000 punktów to rabat w wysokości 10zł. Chcesz zdobyć ich więcej? Polecaj Minutę Osiem – Twój znajomy – wpisując kod przy swoim pierwszym zamówieniu otrzyma 10% rabatu, a do Twojej skarbonki wpadnie aż 1500 punktów gratis, czyli 15 zł na kolejne zamówienie. Kod znajdziesz w zakładce “Ustawienia konta”.
08
Czy mogę zamówić również na weekendy?
Tak, zamawiając zdrowe posiłki na weekend musisz wybrać ulubiony pakiet i złożyć zamówienie do środy do godziny 19:00.